PRO маркетинг. БЕЗКОШТОВНА онлайн-конфереція від нашого партнера Бітрікс 24
Close

Наша мета - розвиток і повноцінне функціонування вашої CRM

Налагодження ваших процесів у вашій CRM для її максимально ефективної роботи. Регулярний контроль якісного ведення CRM
Заявка на супровід вашої СRM
Заповнюючи форму ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Деякі елементи супроводу

Бізнес-архітектура
Налаштуємо систему продажів, що масштабується на базі вашої CRM
Моніторинг інтеграцій
Забезпечимо функціонування інтеграцій вашої CRM з сайтом, телефонією, іншими сервісами. Підтримка інтеграцій в робочому стані
Аналітика бізнес показників
Оцифровка KPI відділу продажів і всієї компанії в візуальні дашборди, автоматична аналітика даних
Мониторинг CRM
Підтримка актуальності процесів CRM, швидкість реакції на заявку, контроль закриття угод, аналітика причин відмов, рекомендації щодо усунення "пляшкового горлечка в продажах"
Коригування збору інформації
Актуальність ведення і наповнення даними вашої системи, рекомендації за джерелами пошуку інформації для розробки клієнтів
Удосконалення системи
Рекомендації щодо поліпшення роботи системи продажів, підключення передових інтеграцій, впровадження кращих практик
Формат співпраці
Персональний чат з аналітиком
Щотижневі мітинги в Zoom для обговорення наступних завдань
Особистий кабінет з історією та взаємодії і завданнями
Щотижневий звіт за ключовими показниками відділу продажів
Вартість
30 днів
- Повний супровід
- Персональний аналітик
- Пріоритетна підтримка
12 000
грн
Часті питання
Навіщо мені супровід?
Бізнес-процеси компанії рухливі, міняються кількість співробітників, плани продажів, джерела лидів, воронки. Якщо на старті вийшло налаштувати зручну CRM, то через місяць при відсутності розвитку і супроводу ви отримаєте:
- накопичилися незначні помилки, які псують життя користувачам CRM,
- звичку команди, що в CRM все працює «як попало»,
- порушення поточних бізнес-процесів, через те, що відділ продажів не використовує регламентам,
- невідповідність CRM реальним процесам компанії,
- "втеча" співробітників з CRM у звичні та більш зручні інструменти.
Ви можете звернутися до нас і без супроводу, але витратите більше грошей і часу.
Що входить до роботи з супроводу?
У форматі супроводу ми повністю беремо на себе:
- налаштування інструментів базовому функціоналу CRM (воронки продажів, маркетингу, відтоку, картки всіх сутностей, шаблонів листів і повідомлень, впровадження чат-ботів, настройка базових інструментів аналітики тощо);
- підбір і налаштування інтеграцій з будь-якими готовими віджетами / сервісами;
- доналаштування IP-телефонії, інтеграцію з сайтом, online-чатами, call-back формами;
- навчання в форматі вебінарів або відеоуроків;
- написання технічного завдання до будь-яких доопрацюванням і інтеграцій з сервісами;
- регулярний аудит роботи в системі, зустрічі-розбори питань і вузьких місць в роботі команди та бізнес-процесах компанії;
Що не входить в роботи по супроводу?
Для кожного з пунктів нижче ми готові написати якісне технічне завдання і реалізувати його нашими силами або в тандемі з іншими підрядниками, але в рамках окремого проєкт.

1) Індивідуальні кастомні рішення, для реалізації яких потрібні ресурси нашої команди розробки.
2) Інтеграція з 1С.
4) Налаштування рекламних кампаній