Цей сайт використовує cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші вподобання, це допоможе показати краще для Вас

Наша мета - розвиток і повноцінне функціонування вашої CRM

Налагодження ваших процесів у вашій CRM для її максимально ефективної роботи. Регулярний контроль якісного ведення CRM

Деякі елементи супроводу

Бізнес-архітектура
Налаштуємо систему продажів, що масштабується на базі вашої CRM
Моніторинг інтеграцій
Забезпечимо функціонування інтеграцій вашої CRM з сайтом, телефонією, іншими сервісами. Підтримка інтеграцій в робочому стані
Аналітика бізнес показників
Оцифровка KPI відділу продажів і всієї компанії в візуальні дашборди, автоматична аналітика даних
Мониторинг CRM
Підтримка актуальності процесів CRM, швидкість реакції на заявку, контроль закриття угод, аналітика причин відмов, рекомендації щодо усунення "пляшкового горлечка в продажах"
Коригування збору інформації
Актуальність ведення і наповнення даними вашої системи, рекомендації за джерелами пошуку інформації для розробки клієнтів
Удосконалення системи
Рекомендації щодо поліпшення роботи системи продажів, підключення передових інтеграцій, впровадження кращих практик
Формат співпраці
Персональний чат з аналітиком
Щотижневі мітинги в Zoom для обговорення наступних завдань
Особистий кабінет з історією та взаємодії і завданнями
Щотижневий звіт за ключовими показниками відділу продажів
Часті питання