Запит клієнтаОб'єднати всі канали комунікації в єдиній, але в той же час простій для менеджера системі. Зробити роботу менеджера більш прогнозованою та структурованною Підвищити швидкість обробробки замовлень, взяти під контроль відпраки по Україні та за кордон Систематично покращувати сервіс та значно підвищити retention Отримати зручну і актуальну систему звітності в режимі on-line з будь-якої точки світу |
Проведено аудит процесу продажів Клієнта
Реалізовано завдання проекту та проведено навчання персоналу
Розроблено регламент роботи з CRMНалаштована система звітності
Важливі метрики винесені в один дашборда, керівник бачить динаміку роботи компанії в розрізі необхідних показників
Унікальна, висококонверсійна воронка продажів
Всі користувачі навчені роботі в програмі залежно від ролі в компанії. Розроблений чіткий алгоритм взаємодії співробітника та CRM системи